Můžeš se těšit na zajímavou náplň práce:
-
Nejen řízení fronty tiketů a řešení nahlášených problémů zákazníků v rámci 1st level supportu
-
ale také monitoring infrastruktury a technické podpory interních zákazníků v rámci W10 a Office 365
-
Příprava IT vybavení pro zaměstnance (instalace OS, konfigurace zařízení, archivace dat)
-
Správa uživatelských účtů a oprávnění
-
Dohled nad monitorovacími systémy, nad zálohovacími systémy
Těšíme se na spolupráci s tebou:
-
SŠ / VŠ technického směru
-
Více než uživatelská znalost Office365
-
Základní znalosti SQL, základní znalost v počítačových sítích – networking
-
Nadšení pro IT, IT technologiích a základní přehled HW / SW
-
Excel
-
Komunikace v angličtině / němčině – výhodou NJ
-
Zodpovědnost a samostatnost, proaktivní přístup, orientace na zákazníka, týmový hráč
-
Řidičský průkaz sk. B
Mimo zajímavou pozici nabízíme:
-
Stabilní zaměstnání v rozvíjející se firmě
-
5 týdnů dovolené
-
Nástupní bonus ve výši 25 000,- Kč
-
Program Benefit Plus do výše až 30 000 Kč (cestování, kultura, sport, wellness, zdraví, mateřské školky…)
-
Příspěvek na životní nebo důchodové pojištění ve výši 300,- Kč měsíčně
-
Zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky zaměstnanců
-
Stravenky ve výši 90,- Kč
-
Svoz z Mladé Boleslavi, který je hrazen firmou
-
Firemní akce na sport, kulturu a volný čas
-
Zvyšování kvalifikace a možnost kariérního růstu