Co budete mít na starosti?
-
Odpovědnost za proces účtování vrubopisů/dobropisů od zákazníků
-
Spolupráci s dodavateli a reklamačním oddělením v zahraničí
-
Zadávání manuálních plateb, spolupráce na pravidelném účtování faktur
-
Získávání dokladů a kontrola náležitostí
-
Zodpovědnost za správnost a včasnost zpracování
-
Koordinaci schvalovacích procesů
-
Párování plateb, sledování pohledávek upomínání
Co u Vás oceníme?
-
Min. 1 rok praxe na obdobné pozici
-
Aktivní angličtinu na pokročilé úrovni min. B2
-
SŠ vzdělání ekonomického směru
-
Základní znalost účetnictví a DPH
-
Zkušenost s elektronickým oběhem dat
Výhodou:
Co Vám za to nabídneme?
-
Možnost vzdělávání, profesního a osobního rozvoje
-
Skvělou praxi v mezinárodní společnosti s možností cestování a využití anglického jazyka
-
Individuální na míru šitý rozvojový plán
-
Pružnou pracovní dobu Po-Pá
-
1 den v týdnu home office
-
5 týdnů dovolené + 5 sick days
-
Atraktivní roční bonusy + příspěvky na dětskou rekreaci až 20 750kč/rok
-
Příspěvky na sportovní aktivity + Benefit plus kartu 6000kč/rok
-
Závodní stravování + stravenky
-
Skvělá dostupnost autem i MHD z Prahy do 15 min
Veškeré pohovory probíhají aktuálně on-line, máte tak stále příležitost získat práci podle svých představ a zároveň si vyzkoušíte, jak probíhá nábor s využitím moderních technologií.
Klíčová slova: Finanční účetní, účetnictví, automotive, ekonomie, controlling, doklad, faktura, vrubopis, dobropis, elektronický oběh dat, SAP, DPH, RPA.