43 Office manager Shutter

⋙Asistent/ka BACK OFFICE do pohodové firmy⋘

Chcete pracovat pro firmu, kde pohodová atmosféra, lidský přístup a work-life balance nejsou jen prázdné pojmy? Náš klient, česká technologická firma nabízí příležitost na administrativní pozici, kde budete podporovat celý tým včetně CEO a budete mít možnost se zapojit do nastavování firemních procesů.

  • Mzda dohodou
  • Hlavní město Praha
Mám zájem o pozici

S čím budete vypomáhat?
  • Fakturace – zpracování přijatých i vydaných faktur, příprava podkladů pro účetní
  • Klientské objednávky, objednávky služeb a materiálu pro kancelář
  • Administrativní a organizační podpora celého týmu
  • Správa firemního vozového parku
  • Příležitostná spolupráce na marketingových akcích
  • Možnost zapojení se do HR procesů ve firmě, organizace firemních akcí
Jaké schopnosti u Vás oceníme?
  • Zkušenost z kancelářského prostředí. Klidně i při studiu formou brigád.
  • Zkušenost s prací s kancelářskými programy
  • Zkušenost s fakturací
  • Otevřená mysl, ochota pomáhat týmu, zájem o vlastní rozvoj, ale i zájem podílet se na rozvoji firmy (zefektivňování procesů)
  • Preciznost a proaktivita
Co můžete získat?
  • Především práci ve firmě, která klade důraz na to, aby se lidi v týmu cítili v pohodě a kde každý má možnost se vyjádřit, rozvíjet se a podílet se na dalším směřování firmy.
  • Důvěru v tom, že budete moci přicházet s vlastními nápady a řešit samostatně svěřenou agendu.
  • Možnost se rozvíjet. Každý u nás dostane příležitost se posunout.
  • Velkou míru flexibility – pružná pracovní doba, home office
  • Firemní benefity – 5 týdnů dovolené, stravenky v té nejvyšší možné hodnotě, možnost výběru techniky dle své preference.