Jakou můžete očekávat pracovní náplň?
Dovolujeme si Vám, co nejvíce přiblížit pracovní náplň:
-
Zodpovědnost za obchodní plán vč. EBIT (přiřazených zákazníků/míst a odpovídající implementaci strategie růstu
-
Sledování vývoje nákladů a produktivity
-
Zajištění implementace řízení změn pro přidělené zákazníky, včetně uvolnění „pricingu“ v řízení změn v souladu se specifikacemi/koordinace prodeje a uvolnění „nabídky“ v řízení změn v souladu se specifikacemi/koordinace prodeje
Akvizice/prodej
Personální řízení a rozvoj zaměstnanců
Projekty
Reporting
-
podávání zpráv podle pokynů výkonného ředitele (např. jour fixe)
-
Provádění a zajišťování komunikace s přidělenými zákazníky (např. jour fix) a odpovídajícími kontaktními osobami
-
Pravidelná komunikace/koordinace se podnikovými radami a podpora v oblasti práce výborů/spolurozhodování pro oddělení HR/lidské zdroje
Bezpečnost práce/zabezpečení závodu
Co k práci budete potřebovat?
-
Zkušenost na obdobné pozici
-
Velmi dobrá znalost anglické či německého jazyka
-
Pracovní flexibilitu a zvýšenou míru odpovědnosti
-
Ochotu pracovat ve vedení společnosti
Co Vám můžeme nabídnout?
-
Velmi zajímavé finanční ohodnocení
-
Benefity dle vlastního výběru
-
Zázemí moderní německé společnosti
Těšíme se na Vás!
Key words: branch manager, logistika, operation director, managing director, Plzeňský kraj, logistics