Co Vás na této pozici čeká:
-
Vedení účetnictví v plném rozsahu (včetně DPH, kontrolního hlášení, ročních závěrek, komunikace s auditory)
-
Spolupráce na implementaci nového účetního systému Microsoft Dynamics 365 Business Central
-
Úzká spolupráce s CFO
-
Koordinace menšího účetního týmu a komunikace s dalšími odděleními
Požadujeme:
-
Zkušenosti na obdobné pozici minimálně 5 let
-
Dobrou znalost účetních a daňových předpisů v ČR
-
Zkušenost s ERP systémy (výhodou znalost MS Dynamics)
-
Pokročilou znalost MS Excel (kontingenční tabulky, funkce S-vyhledat, podmíněné funkce)
-
Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a dobré organizační schopnosti
Co nabízíme:
-
Stabilní pracovní prostředí v české výrobní firmě s dlouholetou historií
-
Možnost postupného předání agendy v návaznosti na termín nástupu
-
Aktivní účast na implementaci moderního ERP systému
-
Odpovídající finanční ohodnocení
-
5 týdnů dovolené
-
Stravenkový paušál jako součást mzdy
-
Pracoviště v lokalitě Praha 5
-
-
prokazatelná předchozí praxe na obdobné pozici
-
spolehlivost, pečlivost, organizační schopnosti
-
zkušenost s ERP Microsoft BC velkou výhodou
Nabízíme:
-
hlavní pracovní poměr, doba neurčitá
-
zajímavý obor, práce v zavedené společnosti v českém vlastnictví, bezprostřední kontakt s výrobou a obchodem
-
5 týdnů dovolené
-
mobilní telefon, notebook
-
stravenkový paušál
-
zkrácená pracovní doba v pátek
Místo výkonu práce: Praha 5, bezproblémové parkování, zastávka MHD přímo u sídla společnosti
Nástup: možný ihned, nejpozději k 1.9.2025