Náplň práce a klíčové zodpovědnosti:
-
Zpracování základní mzdové agendy pro přibližně 80 interních zaměstnanců (vč. přihlašování, odhlašování zaměstnanců, výstupní doklady, evidenční listy, zúčtování daně z příjmu, evidence dovolených atp.)
-
Pravidelná komunikace s orgány státní správy, tj. finančními úřady, úřady sociálního zabezpečení a zdravotními pojišťovnami
-
Metodické vedení 2 mzdových účetních
-
Práce se systémem SAP včetně testování
Co je potřeba:
-
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
-
Alespoň 3 roky pracovních zkušeností na obdobné pozici
-
Velmi dobrá znalost mzdové a pracovněprávní legislativy
-
Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
-
Uživatelská znalost práce s MS Office (především s MS Excel)
-
Přesnost, diskrétnost, komunikativnost a schopnost pracovat v týmu
Nabízíme:
-
Stabilní zaměstnavatel, který o své zaměstnance pečuje
-
Profesionální a přesto přátelské vztahy
-
Systematický profesní rozvoj a vzdělávací systém
-
Velmi zajímavé finanční ohodnocení
-
V kanceláři budete sedět pouze s jednou kolegyní
-
Možnost čerpání homeofficu
-
Dovolená až 30 dní