Vaše role bude zahrnovat:
-
Komplexní správu mezd a personální agendy pro různorodé portfolio klientů
-
Strategickou komunikaci s úřady a klienty
-
Podílení se na nastavování procesů v týmu
-
Tvorbu klíčových reportů pro management
-
Vedení osobních složek zaměstnanců
Co od vás očekáváme:
-
Prokazatelné zkušenosti ve mzdovém účetnictví
-
Znalost aktuálních mzdových předpisů a schopnost je aplikovat
-
Komunikativní angličtinu (min. B2) pro jednání s mezinárodními klienty
-
Pokročilé dovednosti v MS Excel
-
Zkušenost se systémem HELIOS (výhodou)
-
Proaktivní přístup a schopnost pracovat v týmu i samostatně
Co vám nabízíme:
-
Atraktivní finanční ohodnocení odpovídající vašim schopnostem
-
Flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova
-
Kontinuální profesní rozvoj včetně odborných školení a jazykových kurzů
-
Moderní a přátelské pracovní prostředí v centru Prahy
-
Nadstandartní balíček benefitů (Cafeterie, 5 týdnů dovolené, 3 dny sickdays, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Multisport karta atd.)
Jste připraveni posunout svou kariéru vpřed? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis ještě dnes!
_____________
Klíčová slova: Payroll Consultant, Payroll Accountant, Mzdový účetní, Mzdová účetní, Accountant, účetní, payroll, účetnictví, poradenství, klient, Helios, Excel, MS Office, accounts, finance, financial, DPFO, účtování, účetní operace, reporting, administrativa, Zákoník práce, Prague, Praha 1, Nové Město