Co by vás čekalo?
-
Kompletní vedení účetnictví pro klienty společnosti
-
Spolupráce s auditory a daňovými poradci
-
Reporting
-
Poskytování odborné podpory kolegům v rámci týmu
Jaké jsou předpoklady?
-
Vzdělání v oboru účetnictví/ekonomie
-
Zkušenost s kompletním zpracováním účetnictví vč. závěrek
-
Dobrá úroveň AJ (komunikace s klienty)
-
MS Excel (funkce, kontingenční tabulky)
-
Výhodou je znalost systému Helios
-
Schopnost samostatné práce a pečlivost, týmový duch
Co vám nabídneme?
-
Zajímavou a odpovědnou práci v perspektivní společnosti
-
Možnost profesního rozvoje a dalšího vzdělávání
-
Odborná školení a kurzy AJ
-
Home office až 2x týdně
-
Přátelský a podporující kolektiv
-
Nově zrekonstruované moderní kanceláře přímo v centru Prahy
-
Atraktivní platové ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem
-
Mnoho dalších benefitů – flexibilní pracovní doba, Cafeterie, 5 týdnů dovolené, 3 dny sickdays, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Multisport karta atd.
Zaujala vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis a staňte se součástí přední poradenské společnosti!
_____________
Klíčová slova: Účetní, Accountant, accounts, finance, financial, VAT, DPH, DPPO, účtování, účetní operace, faktury, závěrky, administrativa, Excel, MS Office, Helios, ČÚS, Praha 1, Prague, Nové Město