Co bude Vaším úkolem?
-
Poskytovat první linii IT podpory- řešit základní problémy s HW/SW, kontorolovat a spravovat IT tikety
-
komunikovat s uživateli v angličtině prostřednictvím ticketovacího systému, MSS Teams nebo osobně
-
spravovat a aktuallizovat databázi znalostí
-
zajišťovat on a offboarding uživatelů řešit problémy identifikované monitorovacím systémem
Co u Vás oceníme?
-
Základní znalost některých z technologií: Active directory, MMS Office Intune Endpoint, Windows sserver, scripting nebo networking
-
Schopnost efektivní komunikace a orinetaci na zákazníka
-
AJ-na úrovni B2
-
Chuť učit se nové technologie
-
Dobrá znalost balíčku MS Office a operačního systému Windows 10
-
Dobré komunikační dovednosti
-
Proaktivní přístup k řešení problémů
Co nabízíme?
-
Práci ve stabilní společnosti, která se neustále rozvíjí a dává možnost pracovat s nejmodernějšími nástroji
-
Proctor pro Váš rozvojj v oblasti technologií s možností karierního růstu
-
Dobrá dopravní dostupnost
-
Přátelský kolektiv a podpora zkušených kolegů
-
Další množství benefit (například 5 týdnů dovolené, využití AJ, vzdělávací kurzy,stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, multisport karta atd.)
-
Zaujala Vás tato pracovní příležitost? Pak neváhejte a zašlete nám své CV!
Klíčová slova:
#ITkariéra#Servicedesk#ITSupport#PrácevIT#Absolventi#ActiveDirectory#MicrosoftOffice#SAL#Komunikace#Windows#