Na co se můžete těšit?
-
Budete poskytovat komplexní podporu naši společnosti a zajišťovat tak bezproblémové fungování v oblasti IT
-
Zároveň budete zajišťovat manažerský dohled nad naším menším IT Service Desk týmem
-
Řídit frontu práce týmu přezkoumáváním a přidělováním ticketů na základě dostupné šířky pásma a znalostí
-
Poskytovat podporu běžných aplikací a systémů (Active Directory, VPN, Sharepoint a další), přezkoumávat a přidělovat tickety a řídit a plánovat naše interní projekty
Co od Vás očekáváme?
-
IT obor Vás baví a máte ho také vystudovaný (stačí nám bakalářský titul)
-
Máte alespoň 3+ let praxe v obdobné roli, zkušenosti ze service desk oddělení a podporou při řešení problémů s hardwarem a softwarem
-
Dobrá znalost angličtiny – u nás ji využijete téměř na denní bázi
Co Vám nabízíme my?
-
Zajímavou a komplexní práci ve stabilní mezinárodní společnosti
-
Příjemné a moderní pracovní prostředí a příležitosti k profesnímu růstu
-
Denní uplatnění cizích jazyků a možnost jejich zdokonalování
-
Profesní růst, možnosti odborných školení, jazykové kurzy
-
Další benefity jako jsou stravenky, týden dovolené navíc, příspěvek na penzijko a mnoho dalšího
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Tak neváhejte, zašlete mi Váš životopis a já se Vám ozvu s více detaily.