Specialista helpdesku - Telco firma v centru Prahy!

Prodej a péče o zákazníka - IT a Telekomunikace - Hlavní město Praha

Jedinečná společnost z oblasti ICT hledá pro své dohledové centrum posilu na pozici specialisty.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Komunikace se zákazníky ohledně stavu sítě
  • Přijímání informací o poruchách
  • Koordinace nápravných aktivit
  • Reportování nestandardních událostí

Dejte nám o sobě vědět, pokud:

  • Máte zkušenosti z podobné pozice nebo máte znalost technologií telco
  • Umíte AJ na komunikativní úrovni
  • Vám nečiní problém práce na dvě směny (ranní/odpolední, Po-Pá)

Na pozici vám nabídneme kromě jiného:

  • Zodpovědnou roli ve známé společnosti s jedinečnými technologiemi
  • Možnost profesního růstu
  • Příjemné kanceláře s výhledem
  • Množství firemních benefitů (5 týdnů dovolené, stravenky, flexibilní pracovní doba, vzdělávání a další)
  • Pozice je vhodná i pro absolventy

Klíčová slova: dohledové centrum, network operation centre, NOC, telco, telecommunications, telekomunikace, IT, informační technologie, call centrum, operátoři, SLA, ICT, kontaktní centrum, customer support, helpdesk

Jméno a Příjmení*
E-mail*
Zpráva
Možnost připojit CV
Možnost další přílohy