Inspirativní snídaně mBlue v červnu 2019

17.06.2019
Blog inspirativní snídaně long
Michaela Břehovská
Michaela Břehovská Marketing mBlue

Jak asi sami víte, je v dnešní době mnohdy obtížné najít a udržet ty správné zaměstnance, a proto jsme se rozhodli uspořádat pro klienty v pořadí již 3. inspirativní HR snídani plnou informací a tipů, jak jako zaměstnavatel uspět na pracovním trhu v roce 2019. Do nových prostor BC Aspira dorazilo ve středu 12. června 2019 kolem 50 personalistů a vrcholového managementu.

Akci jsme rozdělili do tří prezentačních částí. Po úvodním slovu zakladatelů mBlue, bratrů Kamila a Milana Mahovských, předstoupila před plný sál posluchačů z řad HR odborníků Advisory manažerka, Marie Hořáková s informacemi o nových trendech v zaměstnaneckých benefitechSrozumitelně popsala vývoj benefitů od jejich vzniku do současnostirozčlenila je od daňově maximálně výhodných, přes neutrální až po daňově nevýhodné a zaměřila se zejména na benefity, které oceňují mileniálové. Posluchače zaujaly konkrétní příklady tzv. trendsetters, např. absolutní volno, neomezená dovolená, pet friendly kancelář, dobrovolnické dny… A jak tedy zjistit, který benefit je nejlepší? Ideální je udělat zhruba jednou za 2 až 4 roky průzkum mezi zaměstnanci a získat odpovědi na otázky „Který benefit je pro vás nejdůležitější? Který nejméně důležitý? Který si přejete zavést?“ 

Druhou prezentací jsme zaujali všechny ty, kteří řešili nebo právě řeší ve firmách nábor do top managementu. Osoba z nejpovolanějších, Jan Vymětal, Head of Executive Search, představil nástroje Executive Search pro vyhledání top manažerů nebo ředitelů do firem. Cílem Executive Search je identifikovat, oslovit, vybrat a doporučit nejvhodnější kandidáty na pozice top manažerů či úzkoprofilových odborníků. Vztah s klientem musí být postaven víc než kde jinde na důvěře, diskrétnosti, pochopení potřeb, kultury a firemního prostředí klienta. Důležitý je osobní charakter spolupráce a individuální přístup vedoucí k „řešení na míru“. 

Třešničkou na dortu byla závěrečná prezentace, ve které představila Zuzana Paulová, zástupkyně generálního manažera, výsledky našeho dlouholetého unikátního výzkumu v oblasti monitorování důvodů odchodu ze zaměstnáníA co je tedy tím hlavním důvodem, proč lidé dávají výpověď? Nemožnost karierního růstu a nudná náplň práce. Lidé odcházejí, pokud vidí, že jinde mohou dělat zajímavější práci. Na významu nabývá vposledních letech výše mzdy. Systém odměňování je důležitý hlavně pro obchodní pozice. 

Z atmosféry, která panovala po celou dobu akce, bylo zřejmé, že nejen my, ale hlavně účastníci oceňují možnost vzájemného sdílení know-how a výměnu informací napříč různými obory. Proto budeme v inspirativních HR snídaních pokračovat a už se těšíme na další společná setkání. 

Ke stažení

Prezentace z inspirativní snídaně mBlue

Video

Mohlo by vás zajímat

markkom square

Co je agilní HR a jak ho používat?

Článek publikován v časopise Marketing a komunikace 02/2022: Nejen to, jak se oblékáme, podléhá módě. Téměř všechno, co nás obklopuje, je více či méně ovlivněno módními trendy – některé přetrvají…

09.08.2022
Celý článek

Pro firmy

Potřebujete lidi k Vám do firmy? Chcete optimalizovat Vaše HR procesy? Kontaktujte nás, ozveme se vám co nejdříve zpět.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů

Pro uchazeče

Hledáte lepší pracovní uplatnění? Chcete, abychom vám dali vědět, až se pro vás vhodná pozice otevře? Nahrajte nám, prosím, váš životopis.

Vložením CV souhlasíte se zpracováním osobních údajů