Průzkum: 100% klientů vnímá mBlue jako spolehlivé

02.04.2020
co si klienti 4ku3
Michaela Břehovská
Michaela Břehovská Marketing Manager mBlue

Spokojenost klientů je naše základní priorita. Abychom mohli poskytovat kvalitnější služby, růst a zlepšovat se, potřebujeme znát názor klientů. Proto jsme je v průběhu února požádali o zodpovězení pár otázek. Zajímalo nás, jak vnímají naše služby i přístup svého mBlue HR Partnera, zda znají rozsah nabídky mBlue, požádali jsme o návrhy na zlepšení a v neposlední řadě jsme chtěli znát, jak je pravděpodobné, že by naše služby doporučili dále. 

Spokojenost klientů (NPS)

Těší nás důvěra klientů, neboť hodnota Net Promoter Score (NPS), která vyjadřuje loajalitu, dosahuje čísla +66. Čím je skóre vyšší, tím jsou klienti spokojenější. NPS s hodnotou nad +50 se považuje za špičkovou úroveňŠkála, na které se pohybuje výsledek, je -100 až +100. 

Potvrdili jste nám, že skutečně fungujeme v souladu s našimi firemními hodnotami – vstřícnost, spolehlivost, vytrvalost, otevřená komunikace. Za spolehlivé nás označilo plných 100 procent klientů. 

Klienti také výrazně oceňují přístup mBlue HR Partnera, zejména to, jak komunikuje, je aktivní, společně hledá nejvhodnější řešení, zajímá se a rozumí jeho potřebám. 

Výsledky průzkumu potvrzují, že směr, který jsme si nastavili, je správný. Chceme být klientům partnerem, na kterého se mohou obrátit s jakýmkoli požadavkem z HR oblasti. Ať už je to klasický nábor, nebo HR poradenství a školení. 

V čem chcete, abychom se zlepšili

Odpovědi nám pomohly rovněž vydefinovat oblasti, ve kterých máme rezervy a chceme se na ně do budoucna zaměřit a zlepšovat se. Ať už je to rozšíření databáze kandidátu, snížení některých byrokratických postupů či revize jedinečných prodejních argumentůZajímavé pro nás bylo zjištění, že pokud klienti v loňském roce realizovali jiný než náborový projektcelých 29 % z nich využilo služeb naší konkurence. Proč tomu tak je?  

S výsledky aktivně pracujeme, s klienty je probírám při pravidelné komunikaci a využijeme je také při zkvalitnění procesů a systémůPrvní konkrétní vlaštovkou je používání rámcových smluv namísto jednotlivých objednávek u zavedených platících klientů. 

Klientský průzkum budeme určitě realizovat na pravidelné bázi i v budoucnu. Každý názor, doporučení, pochvala či kritika, kterou se dozvíme, a rozhodně to nemusí být jen 1x ročně formou průzkumu, nám umožňuje naše služby zlepšovat. Děkujeme všem, kteří se s námi o zpětnou vazbu podělili. 

A co vy? Realizuje vaše společnost průzkum klientské spokojenostiZa nás jednoznačně doporučujeme zařadit jako jeden z nástrojů budování vztahu s  klientem. 

Mohlo by vás zajímat

Blog košile na míru

Košile na míru, služby na míru

V mBlue si zakládáme na tom, že ke každému požadavku klientů přistupujeme individuálně. Žádná universální šablona, ale naše navrhované řešení je vždy přizpůsobeno na míru potřebám a situaci klienta. Díky…

30.01.2019
Celý článek
Blog letní offsite

mBlue v Malevilu

Minulý týden 18.-19. července 2019 celý team mBlue odjel na tradiční letní offsite meeting, aby v krásné krajině Podještědí mohl vyhodnotit výsledky za první polovinu roku 2019 a získal šanci se…

23.07.2019
Celý článek

Pro firmy

Potřebujete lidi k Vám do firmy? Chcete optimalizovat Vaše HR procesy? Kontaktujte nás prostřednictvím formuláře nebo emailem

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů

Pro uchazeče

Potřebujete lidi k Vám do firmy? Chcete optimalizovat Vaše HR procesy? Kontaktujte nás prostřednictvím formuláře nebo emailem

Vložením CV souhlasíte se zpracováním osobních údajů