Analyzujeme pozice vhodné pro vás
Analýza chvíli potrvá
Analýza chvíli potrvá
Spokojenost klientů je naše základní priorita. Abychom mohli poskytovat kvalitnější služby, růst a zlepšovat se, potřebujeme znát názor klientů. Proto jsme je v průběhu února požádali o zodpovězení pár otázek. Zajímalo nás, jak vnímají naše služby i přístup svého mBlue HR Partnera, zda znají rozsah nabídky mBlue, požádali jsme o návrhy na zlepšení a v neposlední řadě jsme chtěli znát, jak je pravděpodobné, že by naše služby doporučili dále.
Těší nás důvěra klientů, neboť hodnota Net Promoter Score (NPS), která vyjadřuje loajalitu, dosahuje čísla +66. Čím je skóre vyšší, tím jsou klienti spokojenější. NPS s hodnotou nad +50 se považuje za špičkovou úroveň. Škála, na které se pohybuje výsledek, je -100 až +100.
Potvrdili jste nám, že skutečně fungujeme v souladu s našimi firemními hodnotami – vstřícnost, spolehlivost, vytrvalost, otevřená komunikace. Za spolehlivé nás označilo plných 100 procent klientů.
Klienti také výrazně oceňují přístup mBlue HR Partnera, zejména to, jak komunikuje, je aktivní, společně hledá nejvhodnější řešení, zajímá se a rozumí jeho potřebám.
Výsledky průzkumu potvrzují, že směr, který jsme si nastavili, je správný. Chceme být klientům partnerem, na kterého se mohou obrátit s jakýmkoli požadavkem z HR oblasti. Ať už je to klasický nábor, nebo HR poradenství a školení.
Odpovědi nám pomohly rovněž vydefinovat oblasti, ve kterých máme rezervy a chceme se na ně do budoucna zaměřit a zlepšovat se. Ať už je to rozšíření databáze kandidátu, snížení některých byrokratických postupů či revize jedinečných prodejních argumentů. Zajímavé pro nás bylo zjištění, že pokud klienti v loňském roce realizovali jiný než náborový projekt, celých 29 % z nich využilo služeb naší konkurence. Proč tomu tak je?
S výsledky aktivně pracujeme, s klienty je probírám při pravidelné komunikaci a využijeme je také při zkvalitnění procesů a systémů. První konkrétní vlaštovkou je používání rámcových smluv namísto jednotlivých objednávek u zavedených platících klientů.
Klientský průzkum budeme určitě realizovat na pravidelné bázi i v budoucnu. Každý názor, doporučení, pochvala či kritika, kterou se dozvíme, a rozhodně to nemusí být jen 1x ročně formou průzkumu, nám umožňuje naše služby zlepšovat. Děkujeme všem, kteří se s námi o zpětnou vazbu podělili.
A co vy? Realizuje vaše společnost průzkum klientské spokojenosti? Za nás jednoznačně doporučujeme zařadit jako jeden z nástrojů budování vztahu s klientem.
V pátek 6. prosince 2019 proběhlo dnes již tradiční předvánoční setkání s klienty. Musíme říct, že ohlas na večírek byl obrovský, což nás velmi potěšilo a je to pro nás velký závazek…
V době, kdy jsem začínala svoji kariéru v HR, byla velmi populární sendvičová zpětná vazba. Označení sendvičová dostala proto, že v jejím úvodu manažer pracovníka pochválí, poté sdělí výhrady –…
Nedostatek kandidátů. Téma, která výrazně rezonuje českým pracovním trhem a všemi možnými analýzami a predikcemi pro rok 2022. Co nás čeká v roce, ve kterém ekonomové odhadují další pokles nezaměstnanosti…
Potřebujete lidi k Vám do firmy? Chcete optimalizovat Vaše HR procesy? Kontaktujte nás, ozveme se vám co nejdříve zpět.
Hledáte lepší pracovní uplatnění? Chcete, abychom vám dali vědět, až se pro vás vhodná pozice otevře? Nahrajte nám, prosím, váš životopis.