Interim recruitment a RPO

Dočasná HR pomoc při náboru pracovníků

1920×366 Interim Recruitment 4

Služby Interim recruitment a Recruitment process outsourcing (tzv. RPO) pomohou vaší firmě překonat problematické období, kdy interní kapacity v HR na nábor nových pracovníků nestačí. Naši specialisté jsou připraveni okamžitě nabídnout své zkušenosti a kapacity, aby pro vás našli správné zaměstnance.

  • 1 Den kulate

    Za 1 den

    Tak rychle se náš HR specialita ujme náborové agendy ve vaší firmě. Zkušeně a odborně.

  • Návrhová plocha 2

    1-5 dní v týdnu

    Přizpůsobíme se tomu, co potřebujete. Náš personalista se vám bude věnovat 1 - 5 dní v týdnu.

  • Návrhová plocha 4

    100% profesionalita

    Okamžitě získáváte zkušeného profesionála, který vám pomůže překlenout zátěžové období.

Když vlastní kapacity
nestačí

Narostlo výrazně množství poptávaných pozic nebo odešel váš HR pracovník, který měl nábor na starosti? Řešením jsou služby Interim recruitment a Recruitment process outsourcing! Díky nim dokážete dočasnou situaci vyřešit. Externí specialisté jsou nejen okamžitě dostupní, ale také zkušení. Efektivně tak pomohou překlenout zátěžové období.

V rámci Recruitment process outsourcingu dedikujeme našeho specialistu pro vaši firmu v rozsahu, jaký potřebujete. Ať už se jedná o pouhý den v týdnu nebo dlouhodobou každodenní práci, pokryje pro vás všechny potřebné kroky v náboru. Se zázemím si starosti dělat nemusíte, náš specialista pro vás bude pracovat přímo z mBlue.

Interim recruitment je ještě intenzivnější formou spolupráce. Náš odborník se navenek stává členem vaší firmy a je intenzivně spjatý s jejím chodem. Pracuje většinou přímo u vás, a tak má blízký kontakt s liniovými manažery, jimž vyhledává podřízené. Kooperace je proto efektivnější, operativnější a přináší vysoce kvalitní výsledky.

Celý proces
nebo jednotlivé kroky

V rámci služeb Interim recruitment a Recruitment process outsourcing dokážeme obsáhnout celý náborový proces. Je jen na vás, zda si budete přát kompletní péči či pro vás zajistíme pouze vybrané kroky, například pouze management inzerce nebo preselekci kandidátů na základě telefonického prescreeningu.

 

Pokryjeme tyto oblasti:

  • Pomůžeme přesně specifikovat poptávanou pozici, a to včetně očekávaných kompetencí a dalších požadavků na kandidáta.
  • Obstaráme tvorbu i publikování inzerce.
  • Zahájíme aktivní vyhledávání nejen v rámci volně dostupných zdrojů, ale také v naší interní databázi a networkingu.
  • Zajistíme pro vás prescreening životopisů a doporučíme nejlepší kandidáty.
  • Povedeme pohovory a každého kandidáta pro vás popíšeme v komplexním hodnocení.
  • Podle vašich požadavků připravíme pro uchazeče případové studie a zorganizujeme psychodiagnostické testy.

Naši specialisté
na IR a RPO

Interim recruitment a Recruitment process outsourcing vyžadují zkušené profesionály. Takové, kteří se hned se svým příchodem pustí do náborových aktivit a díky své odbornosti pomohou vaší firmě efektivně vyřešit personální nedostatek. Seznamte se s některými z nich.

  • Fatková Ludmila 300×300

    Ing. Ludmila Fatková

    HR Advisory Partner

    Specialistka v oblasti personálních procesů nasbírala zkušenosti především ve strojírenské výrobní společnosti. Během své praxe se setkala s náborem, vzděláváním zaměstnanců, nastavováním odměňovacího systému nebo nastavováním KPI´s. Podílela se také na vedení mezinárodních projektů zaměřených na strategii společnosti a interní komunikaci. Své dovednosti dále rozvíjí aktuálně především v oblasti koučování.

  • Lenka Brdlíková 300×300

    Ing. Lenka Brdlíková

    HR Advisory Partner

    S více než 25 lety zkušeností v oblasti HR, zejména v bankovním sektoru, získala hluboké odborné znalosti v nastavování HR strategií, optimalizaci procesů a řízení změn v regulovaném prostředí. V minulosti vedla kompletní HR agendu a formovala firemní kulturu. Dnes se soustředí na personální audity a HR poradenství, specializuje se na pracovní právo. Její silnou stránkou je efektivní komunikace a lidský přístup k organizacím všech velikostí.

  • Blanka Mesarosova 300×300

    Mgr. Blanka Mesárošová

    HR Advisory Partner

    Vystudovaná personalistka s více než 15 lety zkušeností pomáhá firmám stavět silné týmy a nastavovat personální procesy – od cíleného náboru a headhuntingu po talent management a outplacement. Zaměřuje se na klíčové oblasti, jako jsou výběr, rozvoj a motivace zaměstnanců formou AC/DC nebo psychodiagnostiky. S klienty buduje dlouhodobá partnerství, přináší strategický vhled a osobní přístup pro dosažení konkrétních výsledků.

Zavolejte naší obchodní ředitelce Tereze Kockové na 724 914 180

nebo nám na sebe nechte kontakt, my se vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
shutterstock_480671788 zásah