Co bude vaše náplň práce?
-
Kontrola účetních výstupů.
-
Účast na měsíčních a ročních účetních závěrkách a finančních auditech.
-
Koordinace spolupráce s externími poradenskými firmami.
-
Podpora toku dat v rámci finančního oddělení.
-
Spolupráce na nastavování interních metodik.
-
Poradenská činnost pro ostatní oddělení.
Jaké jsou požadavky?
-
SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického zaměření.
-
Min. 2 roky praxe v účetnictví nebo auditu.
-
Znalost českých účetních předpisů a standardů.
-
Orientaci ve finančních výkazech.
-
Pokročilou znalost MS Excel (včetně kontingenčních tabulek a funkcí).
-
Aktivní a systematický přístup k práci.
Co nabízíme?
-
5 týdnů dovolené, Multisport karta, občerstvení na pracovišti a firemní teambuildingy.
-
Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova (v rámci oddělení).
-
Důkladné zaškolení a tým skvělých kolegů.
-
Práce v ultra moderních kancelářích v Karlíně s výhledem na Prahu.
-
Příležitost pro profesní růst v rámci inovativní a dynamické společnosti.
Pokud vás tato příležitost zaujala, pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na vás!
_____________
Klíčová slova: Finanční controller, kontrolor, financial controller, controlling, control, finanční analytik, audit, accounting, účetnictví, finance, development, real estate, nemovitosti, investice, ČÚS, Excel, Praha, Prague, Karlín.