Co vás čeká?
-
60 % času HR administrativa: smlouvy, benefity, reporty, zákonná agenda
-
-
Partnerství s vedením – plánování, změny v týmu, mzdové poradenství
-
-
Koordinace náborů a spolupráce s recruitment specialistou
-
-
Příprava rozpočtů a HR dat pro vedení a úřady
-
-
Práce v mezinárodním prostředí – komunikace i v angličtině
Co potřebujete?
-
Min. 3 roky praxe na pozici HR Business Partner / HR Manager
-
-
Orientaci v pracovním právu a základní znalost mzdového účetnictví
-
-
Schopnost pracovat samostatně, strukturovaně a pragmaticky
-
-
Dobrou češtinu, schopnost domluvit se anglicky
Co nabízíme?
-
Samostatnou a zodpovědnou roli s dopadem na celou organizaci
-
-
Zázemí stabilní mezinárodní firmy s historií od roku 1896
-
-
5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, firemní benefity (notebook, mobil, příspěvky, slevy…), HO výjimečně
-
-
Možnost osobního i profesního růstu
Chcete být u toho? Pošlete nám svůj životopis a pár slov o sobě. Těšíme se!
Klíčová slova: HR administration, HR Business partner, čísla, lidé, kancelář, compliance.