Na jakou práce se můžete těšit?
-
-
Pracovní náplň (příklady):
-
účtování došlých režijních faktur
-
kontrola DPH na vstupu u účtovaných dokladů, příprava podkladů pro přiznání k DPH
-
v oblasti přijatých a vydaných faktur
-
účtování interních dokladů a přidělených závěrkových operací
-
zpracování měsíčních přehledů režijních nákladů a porovnání proti plánu
-
příprava a export platebních příkazů
-
spolupráce s britskou pobočkou
Co budete k práci potřebovat?
-
praxi v podvojném účetnictví
-
znalost českých účetních standardů a účetních principů
-
SŠ/SOŠ ekonomické vzdělání
-
komunikativní znalost anglického jazyka výhodou, min. pasivní znalost
-
ochota učit se novým věcem, a odolnost vůči dynamice této práce – uzávěrky
-
organizovanost
A co za odvedenou práci nabízíme?
-
firemní benefity a že jich není málo: bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook,
-
příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby,
-
příspěvek na stravování, firemní kantýna,
-
dovolená 5 týdnů,
-
1 den HO
-
vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání
-
firemní akce
-
perspektivní pracovní uplatnění v nadnárodní společnosti
-
příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
-
možnosti seberealizace i v dalších oblastech Financí
-
nástup dohodou
Pošlete nám své CV! Těšíme se na Vás.
Klíčová slova: účetní, senior účetní, samostatný účetní, accountant, účetnictví