Na co se můžete těšit?
-
Komplexní zodpovědnost za zlepšování servisovatelnosti výrobků (včetně tvorby manuálů, školení techniků a jejich hodnocení)
-
Zajištění on-line podpora u zákazníků v případě závažných vad a problémů
-
Tvorba analýzy dat ve výrobě
-
Posuzování a vyjednávání reklamací (spolupráce s oddělením kvality)
Jaké jsou předpoklady pro pozici?
-
Vzdělání elektrotechnického směru
-
Předchozí zkušenost v oblasti servisu
-
Zkoušky z vyhlášky 50 §
-
Komunikativní angličtina – pravidelná komunikace se zahraničními partnery a zákazníky
-
Znalost systému SAP a Salesforce – výhodou
Co Vám můžeme nabídnout?
-
Možnost podílet se na rozvoji úspěšné mezinárodní společnosti
-
Flexibilní pracovní dobu
-
Možnost využívat home office
-
13. plat
-
Další benefity: odborné a jazykové kurzy, firemní školka, kafetérie, stravování, dovolená navíc, sportování, penzijní připojištění atd….)