Články se štítky HR marketing

Minulý týden 18.-19. července celý team mBlue odjel na tradiční letní offsite meeting , aby v krásné krajině Podještědí mohl vyhodnotit výsledky za první polovinu roku 2019 a získal šanci se tmelit v jiném než obvyklém kancelářském prostředí...

Budování značky není jen záležitostí produktů nebo firem. Svou image si dlouhodobě budují také města, prestižní školy, světové měny, obrazy, knihy, známky, různé symboly a další. Nezmínili jsme však kategorii, která má mezi značkami zřejmě tu největší moc a společenskou sílu – a tou je lidská značka (personal branding).

LinkedIn letos v České republice dosáhl 1,3 mio uživatelů. 

Víte, jak ho co nejefektivněji používat?

Přijďte ve středu 28.11. 2018 na Školení pro HR specialisty k nám do školících prostor na Praze 5 hned u metra Nové Butovice. 

I letos mBlue team potvrdil svou dobrosrdečnost, když mezi sebou vybral 3 149,-Kč na letní tábor, které se účastní 30 dětí s Downovým syndromem. 

K tomu děti ještě obdržely velkou tašku sladkostí, krabici s  DVD s pohádkami a další drobné hračky do táborových soutěží.

Jsou ženy ve vedoucích pozicích stejně schopné jako muži? Anebo dokonce schopnější? Časopis Forbes zveřejnil globální studii 22 tisíc firem, podle které společnosti, které mají ve vedení alespoň 30% žen, jsou o 6% ziskovější. Kompletní článek najdete zde.

Všem ženám v souvislosti s jejich dnešním svátkem přejeme hodně spokojenosti a úspěchu v jejich profesích!

PS: mBlue má 4 ženy v 8-členném top managementu. Jak jste na tom vy?

Leden je každoročně ve znamení zimního offsite meetingu mBlue, tentokrát proběhl v geometrickém středu České republiky na Vysočině v hotelu Luna. Vedení firmy přestavilo obchodní výsledky a jednotlivé úspěchy roku 2017. Na základě nápadů, posbíraných od celého teamu mBlue do Boxu nápadů, byly vybrány 4 nové prioritní celofiremní projekty na rok 2018.

Po pracovní části nás čekala příjemná procházka zasněženou krajinou na zříceninu Melechov, napínavá úniková hra a rytmické bubnování ve stylu afrických domorodců. Někteří využili wellness zázemí hotelu a zůstali odpočívat až do neděle.

mBlue je na trhu 5 let. Dalo by se říci "pouhých" pět let. Firma začínala jako startup s jedním zaměstnancem. V roce 2012, kdy doznívala krize a firmy stále ještě spíše zeštíhlovaly než nabíraly. Dnes nás je 33 a ze startupu se stala jedna z top 10 personálně-poradenských společností na českém trhu. Lukáš Faifr je jeden z těch, kteří jsou s firmou téměř od úplného počátku. Co vidí jako hlavní důvod, proč mBlue oproti jiným uspělo?

„Můj táta jezdil autem po Karlově mostě a cestou do Brna prý potkal i 6 aut. Bylo to opravu tak dávno? Ani ne! Je to můj táta. Níže uvedená studie vám přiblíží, co brzy zažijete. Nejde o technologické novinky, že vám pizzu přiveze dron a dítě do školy odveze bezpilotní auto. Jde o HR, o vaši práci, která se mění stále rychleji. Určitě některé trendy již cítíte.“ Hezké zamyšlení přeje Milan Mahovský, mBlue.

Největší profesní sociální síť LinkedIn uvádí, že 80 % HR manažerů po celém světě souhlasí s tím, že dobrá reputace zaměstnavatele usnadňuje získávání špičkových talentů, protože mají:*
  • 31 % vyšší míru odpovědí
  • 43 % nižší náborové náklady
  • 20 % rychlejší náborový proces
  • Globální trendy v náboru zaměstnanců LinkedIn. 2017.

Mnozí z nás si svoji letní dovolenou dopřejí hned na začátku července, protože díky státním svátkům „ušetří” dva dny. Jaký čas pro svůj odpočinek ale Češi považují za ideální? A jak jsou firmy připraveny vyslyšet jejich přání?

„Pět týdnů dovolené je dnes na trhu práce standardní nabídka,” říká Zuzana Paulová z personálně-poradenské společnosti mBlue, „a když zaměstnavatelé nabízí šest týdnů, je to pro lidi silným impulsem, jestli budou loajální, nebo přijmou místo u konkurence.”