Články se štítky Pro firmy

Spokojenost klientů je naše základní priorita. Proto jsme naše klienty v průběhu února požádali o zodpovězení pár otázek. Zajímalo nás, jak vnímají naše služby i přístup svého mBlue HR Partnera, zda znají rozsah nabídky mBlue, požádali jsme o návrhy na zlepšení a v neposlední řadě jsme chtěli znát, jak je pravděpodobné, že by naše služby doporučili dále. 

aneb nejčastější HR otázky a odpovědi na téma pracovního práva.

V  době vyhlášení nouzového stavu v České republice a plošného omezení volného pohybu osob z důvodu ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru (označovaný jako SARS CoV-2) na nejčastější otázky zaměstnavatelů mBlue připravilo ve spolupráci s právníky odpovědi.

S ohledem na aktuálně vyhlášený nouzový stav a omezení pohybu osob uzpůsobujeme od 16. 3. 2020 do odvolání systém fungování naší společnosti.

Pro bezpečí a zdraví našich klientů, kandidátů a zaměstnanců volíme primárně schůzky a pohovory v online formě přes Skype, Teams a jiné dostupné aplikace. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Nejefektivněji se dosahuje cíle, když je tým poskládaný z lidí, kteří mají náplň práce stanovenou nejen podle svých dovedností, ale i s respektem k jejich osobnostním profilům. Každý z nás se cítí v určité roli dobře a tu opakovaně preferuje. Většinou v různých situacích volíme ještě sekundární nebo terciální roli. Více ale ne.

Umění je tým tedy vyváženě poskládat. Podívejte se, jak na to.

13. 01. 2020

Za svou 25 letou praxi viděl Judr. Jan Vymětal mnoho situací, které firmy vedly k rozhodnutí využít Executive Search. Spouštěčem změny je nespokojenost. Nespokojenost s obchodními výsledky, postavením na trhu, inovacemi, propady až k červeným číslům. Zkusil je pro vás rozdělit do 5 nejčastějších situací.

V pátek 6. prosince 2019 proběhlo dnes již tradiční předvánoční setkání s klienty. Musíme říct, že ohlas na večírek byl obrovský, což nás velmi potěšilo a je to pro nás velký závazek do dalších let. Přeneste se tedy s námi o pár dní zpět a podívejte se, jak skvělé to bylo!

Každý recruiter/headhunter zažil období, kdy se mu nedařilo. Chyby, které vedou k neúspěchu, jsou v interním HR stejné nebo podobné jako u recruitera v agentuře. Obojí spojuje klient/zákazník, interní nebo externí.

Pojďme se podívat na nejčastější důvody.

Když se zmíníte o interim pozici před personalistou nebo managementem, většina z nich si představí náhradu za hlavní účetní, která půjde na 6 měsíců na mateřskou, případně zástup za logistického manažera, když ten předchozí odešel na hodinu a vy chcete mít dostatek času si v klidu vybrat nového. Ve skutečnosti však využití interim specialistů a interim manažerů je o mnoho širší.

Milan Mahovský, spoluzakladatel personálně-poradenské společnosti mBlue, byl hostem podcastu Time Toasters. Dozvíte se, jakým způsobem přistupuje k vedení lidí on sám. A jak můžete kreativně vymyslet a zlákat do firmy člověka, kterého byste si jinak nemohli dovolit.

Když firma přijímá nového zaměstnance, není to jenom o podpisu smlouvy a usazení nováčka ke stolu.  Aby u nových zaměstnanců převládaly pozitivní emoce nad negativními a po prvních týdnech nehrozily tzv. zaječí úmysly, je dnes žádoucí mít ve firmě dobře nastavený adaptační proces neboli onboarding.

Podívejte se na 3 zlatá pravidla.