Články se štítky Vzdělání a rozvoj

14. 05. 2018

Květen je měsícem lásky. Patří k jaru, kdy se probouzí příroda, rodí se mláďata, vznikají nové lásky. Lásce bychom přirozeně neměli věnovat pozornost jen v tomto období, ale květen se k tomu obzvlášť nabízí.

Vzhledem ke svátkům, které se tento měsíc slaví, bychom chtěli zdůraznit vícero forem lásky. V práci, doma, vlastně každý den.

Nezaměstnanost klesá na 3%. Tak nízká nezaměstnanost tady od poloviny 90.let nikdy nebyla. Pro firemní úspěch je podstatné přijít s chytrou strategií na tyto témata:

  1. Jak zaměstnance najít aneb Jak zlepšit firemní schopnost získat kandidáty na interview.
  2. Jak udržet stávající zaměstnance.
  3. Jak udržet nové zaměstnance. 

Jsou toto oblasti shodné s Vaší HR strategií pro 2018? Pokud ano, věřím, že tento článek pro vás bude drobnou inspirací.

Rádi Vám pomůžeme, nabízíme pro 1 hodinu poradenství zdarma či tak dlouho, jak budeme potřebovat.

Milan Mahovský, GM a jednatel mBlue, milan@mblue.cz

Vládu si zasloužíme, jakou volíme. Management takový, jaké vzdělání dostane. Loni jsem se rozhodl, že trochu přiložím ruku k dílu a přijal nabídku na 2 HR přednášky na VŠE.  Tím pádem na letošní pozvání od Anglo-American University – na přednášku o  Assessment Centrech -  jsem se už vyloženě těšil. Moje dcera říká, že nechápe, proč učitelé jen přednáší informace. Že na internetu si dohledá informace rychleji a v souvislostech. Vzal jsem tuto inspiraci vážně...

Pracovní trh se otočil o 180 stupňů. Celých 86% recruiterů a 62% zaměstnanců se shoduje na tom, že na dnešním trhu práce to jsou kandidáti, kteří tahají za delší část lana. Je stále obtížnější obsazovat nové pozice. „Nedostatek kvalitních lidí na trhu práce je největším kamenem úrazu“, tvrdí 65% recruiterů.

Nábor zaměstnanců je časově a finančně náročný proces, takže je důležité udělat vše pro to, abyste kvalitního kandidáta získali právě vy. Víte, jak na uchazeče uděláte největší dojem nebo čím ho naopak jistě odradíte? 47% uchazečů říká, že největší dopad na jejich dojem z firmy má právě přijímací pohovor...

Jak deklaruje slogan naší společnosti, mBlue umí najít svým klientům ty nejlepší zaměstnance. Motto však pokračuje i dále: „Přinášíme řešení v lidských zdrojích“. Právě pod touto druhou částí se skrývá další stěžejní produkt mBlue – Efektivní řízení lidských zdrojů.

Co si pod tím představit?

Po 3 letech působení v oblasti Executive search, recruitmentu a it bodyshopingu jsme se rozhodli,rozšířit naše služby o poradenství v oblasti: Poradenství a školení v recruitmentu a poradenství v oblasti Efektivního řízení a rozvoje lidských zdrojů.
Komunikace na sociálních sítích je v současnosti již nezbytnou součástí firemních strategií. Obzvláště však u menších společností se vede boj s časovými kapacitami a možnostmi se aktivně starat o všechny firemní profily na sociálních sítích. Nechcete-li mít jen prázdná torza profilů, vyberte si sociální sítě, ze kterých plyne přínos pro vaši společnost. Za úvahu určitě stojí právě LinkedIn! Přečtěte si sedm důvodů, proč právě do něj byste měli investovat čas a finance.