Analyzujeme pozice vhodné pro vás
Analýza chvíli potrvá
Analýza chvíli potrvá
Spokojenost klientů je naše základní priorita. Abychom mohli poskytovat kvalitnější služby, růst a zlepšovat se, potřebujeme znát názor klientů. Proto jsme je v průběhu února požádali o zodpovězení pár otázek. Zajímalo nás, jak vnímají naše služby i přístup svého mBlue HR Partnera, zda znají rozsah nabídky mBlue, požádali jsme o návrhy na zlepšení a v neposlední řadě jsme chtěli znát, jak je pravděpodobné, že by naše služby doporučili dále.
Těší nás důvěra klientů, neboť hodnota Net Promoter Score (NPS), která vyjadřuje loajalitu, dosahuje čísla +66. Čím je skóre vyšší, tím jsou klienti spokojenější. NPS s hodnotou nad +50 se považuje za špičkovou úroveň. Škála, na které se pohybuje výsledek, je -100 až +100.
Potvrdili jste nám, že skutečně fungujeme v souladu s našimi firemními hodnotami – vstřícnost, spolehlivost, vytrvalost, otevřená komunikace. Za spolehlivé nás označilo plných 100 procent klientů.
Klienti také výrazně oceňují přístup mBlue HR Partnera, zejména to, jak komunikuje, je aktivní, společně hledá nejvhodnější řešení, zajímá se a rozumí jeho potřebám.
Výsledky průzkumu potvrzují, že směr, který jsme si nastavili, je správný. Chceme být klientům partnerem, na kterého se mohou obrátit s jakýmkoli požadavkem z HR oblasti. Ať už je to klasický nábor, nebo HR poradenství a školení.
Odpovědi nám pomohly rovněž vydefinovat oblasti, ve kterých máme rezervy a chceme se na ně do budoucna zaměřit a zlepšovat se. Ať už je to rozšíření databáze kandidátu, snížení některých byrokratických postupů či revize jedinečných prodejních argumentů. Zajímavé pro nás bylo zjištění, že pokud klienti v loňském roce realizovali jiný než náborový projekt, celých 29 % z nich využilo služeb naší konkurence. Proč tomu tak je?
S výsledky aktivně pracujeme, s klienty je probírám při pravidelné komunikaci a využijeme je také při zkvalitnění procesů a systémů. První konkrétní vlaštovkou je používání rámcových smluv namísto jednotlivých objednávek u zavedených platících klientů.
Klientský průzkum budeme určitě realizovat na pravidelné bázi i v budoucnu. Každý názor, doporučení, pochvala či kritika, kterou se dozvíme, a rozhodně to nemusí být jen 1x ročně formou průzkumu, nám umožňuje naše služby zlepšovat. Děkujeme všem, kteří se s námi o zpětnou vazbu podělili.
A co vy? Realizuje vaše společnost průzkum klientské spokojenosti? Za nás jednoznačně doporučujeme zařadit jako jeden z nástrojů budování vztahu s klientem.
“Jak předejít odmítnutí pracovní nabídky uchazečem o zaměstnání?” je atraktivní téma, které řeší mnoho firem. To dokazuje i téměř dvojnásobná účast našich klientů na letošní podzimní “Snídani s klienty” oproti…
Naším posláním je lidi propojovat. V oceánu lidských schopností, zkušeností, talentů a osudů hledáme osobnosti, které budou největším přínosem pro naše firemní zákazníky. A uchazečům o zaměstnání hledáme pracovní prostředí a týmy, ve kterých nejlépe uplatní svůj potenciál a budou se…
Ušetřete si čas a finanční prostředky Pracovní trh se otočil o 180 stupňů. Celých 86% recruiterů a 62% zaměstnanců se shoduje na tom, že na dnešním trhu práce to jsou…
Potřebujete lidi k Vám do firmy? Chcete optimalizovat Vaše HR procesy? Kontaktujte nás, ozveme se vám co nejdříve zpět.
Hledáte lepší pracovní uplatnění? Chcete, abychom vám dali vědět, až se pro vás vhodná pozice otevře? Nahrajte nám, prosím, váš životopis.