Analyzujeme pozice vhodné pro vás
Analýza chvíli potrvá
Analýza chvíli potrvá
Vládu si zasloužíme, jakou volíme. Management takový, jaké vzdělání mu poskytneme. Loni jsem se rozhodl, že trochu přiložím ruku k dílu a přijal nabídku na 2 HR přednášky na VŠE. Tím pádem na letošní pozvání od Anglo-American University – na přednášku o Assessment Centrech – jsem se už vyloženě těšil.
Moje dcera říká, že nechápe, proč učitelé jen přednáší informace. Že na internetu si dohledá informace rychleji a v souvislostech. Vzal jsem tuto inspiraci vážně. Zapomněl jsem na svoje studia v Karlově Univerzitě a vybavil jsem si trimestr na University of Amsterdam = workshop, diskuze, zapojení studentů, prezentace témat studenty, 9 slidů na 2,5 hodiny. Informace o AC si studenti připravili buď sami dopředu nebo během workshopu.
Neskutečně mne překvapilo, že dokázali skoro 100% o AC na webu najít. Mělo to hlavu i patu. Jedna studentka prezentovala skvěle, druhá bídně. Je vidět, že jsou zvyklí jen sedět v lavicích a poslouchat.
Aplikace informací již byla výrazně horší. Zkusit z inzerátu definovat kompetence pro zadání AC se studentům nepodařilo. Asi se podepsala jejich malá zkušenost informace ihned aplikovat.
Vyvrátil jsem hlavní mýtus: „AC je drahé“. Na internetu často zmiňovaná nevýhoda. Asi autoři zapomínají započítat náklady na vyšší fluktuaci ve zkušební době či v prvním roce. U obchodníků by se daly do business case započítat i ušlé obchodní příležitosti, resp. prodeje. Náklad na AC ve srovnání se statisícovými náklady za odchod kandidáta na konci zkušebky je opravdu dobrá investice.
Anglo-American University mne chce zapojovat pravidelně a studenti mi dokonce zatleskali. Zdá se, že mé pedagogické vzdělání budu muset používat častěji. Že bych se vrátil i jako trenér hokeje? Zatím to pozdržím. Nyní se bavím růstem mBlue divize IT bodyshoppingu, který propojuje IT specialisty (kontraktory) s IT projekty.
Na toto téma již vyšlo mnoho článků, tipů či rad, jak se na ně připravit a zanechat ten nejlepší dojem. Dnes bychom se s vámi chtěli podívat na tuto problematiku…
Článek publikován v časopise Marketing a komunikace 02/2022: Nejen to, jak se oblékáme, podléhá módě. Téměř všechno, co nás obklopuje, je více či méně ovlivněno módními trendy – některé přetrvají…
mBlue jako personálně-poradenská společnost si dobře uvědomuje, že očekávání a požadavky na pracovního prostředí se hodně změnily od očekávání, jaká měla generace našich rodičů. Jak padly geografické bariéry a životy…
Potřebujete lidi k Vám do firmy? Chcete optimalizovat Vaše HR procesy? Kontaktujte nás, ozveme se vám co nejdříve zpět.
Hledáte lepší pracovní uplatnění? Chcete, abychom vám dali vědět, až se pro vás vhodná pozice otevře? Nahrajte nám, prosím, váš životopis.