Ověřeno: náš přístup ke klientům je unikátní

21.03.2022
NPS long

Spokojenost našich klientů je u nás na prvním místě. Proto se pravidelně jednou ročně obracíme na klienty s dotazníkem, ve kterém nás zajímá, jak vnímají mBlue, jak naplňujeme jejich potřeby, v čem jsme unikátní, nebo kde se naopak můžeme zlepšit, jak jsou spokojení s naším přístupem …  Jsme totiž přesvědčení, že pravidelný klientský průzkum je nezbytný pro rozvoj firmy. Pomůže odhalit problémy, získat cennou zpětnou vazbu i inspiraci, jak dělat věci lépe a významně posiluje vztah s klientem. 

Míříme správným směrem 

Výsledky průzkumu potvrzují, že směr, který jsme si nastavili, je správný. Chceme být pro klienty partnerem, na kterého se mohou obrátit s jakýmkoli požadavkem z HR oblasti. Ať už je to klasický nábor, nebo HR poradenství a školení. Našimi firemní hodnotami jsou vstřícnost, spolehlivost, vytrvalost a otevřená komunikace. Nejsou to jen hesla napsaná na zdi, ale jsou součástí naší DNA. Že tomu tak skutečně je vidíme na číslech: 

  • 100 % klientů souhlasí s tvrzením, že jsme pro ně spolehlivým partnerem 
  • 100 % klientů souhlasí s tvrzením, že si vážíme svých zákazníků 
  • 96 % klientů souhlasí s tím, že v maximální možné míře přinášíme řešení a výsledky 
  • 93 % klientů naplňujeme jejich potřeby v HR oblasti 

 

V  čem je mBlue unikátní?

Jednoznačně v  přístupu.  100% klientů vnímá naše HR partnery jako:

  • proaktivní
  • dostatečně komunikují
  • spolu s klienty hledají nejvhodnější řešení
  •  zajímají se a rozumí klientovým potřebám

 

Klienti doporučují naše služby 

Aktuální hodnota Net Promoter Score (NPS), což je ukazatel zákaznické spokojenosti, dosahuje nadprůměrné výše: 77. Oproti hodnotě z minulého průzkumu došlo dokonce k růstu o +12 p.b. NPS vychází z praktické zkušenosti zákazníků a měří jejich ochotu dále doporučovat značku, společnost, služby svému okolí. Čím vyšší číslo, tím lepší. Výsledek je pro nás závazkem neustrnout, ale stále nás i naše služby posouvat. 

Odpovědi, získané v průzkumu, nám pomohly rovněž vydefinovat oblasti, ve kterých máme rezervy a chceme se na ně do budoucna zaměřit a zlepšovat se. 

A co vy? Realizuje vaše společnost průzkum klientské spokojenosti?  Za nás jednoznačně doporučujeme zařadit jako jeden z nástrojů budování vztahu s klientem.  

Děkujeme všem, kteří se s námi o zpětnou vazbu podělili. Pokud ještě nejste naším klientem, přijďte si nás vyzkoušet a sami posuďte, na jaké úrovni naše služby jsou.  

 

Mohlo by vás zajímat

umela inteligence square

Umělá inteligence v HR

Umělá inteligence (AI) se v posledních letech stala nedílnou součástí mnoha oblastí, a to včetně lidských zdrojů (HR). Přestože se zdá, že AI je novinkou, ve skutečnosti je s námi…

24.05.2023
Celý článek

Pro firmy

Potřebujete lidi k Vám do firmy? Chcete optimalizovat Vaše HR procesy? Kontaktujte nás, ozveme se vám co nejdříve zpět.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů

Pro uchazeče

Hledáte lepší pracovní uplatnění? Chcete, abychom vám dali vědět, až se pro vás vhodná pozice otevře? Nahrajte nám, prosím, váš životopis.

Vložením CV souhlasíte se zpracováním osobních údajů