Výsledek průzkumu: máme loajální a spokojené klienty

16.03.2021
NPS long 2021
Michaela Břehovská
Michaela Břehovská Marketing Manager mBlue

Naším posláním je lidi propojovat. V oceánu lidských schopností, zkušeností, talentů a osudů hledáme osobnosti, které budou největším přínosem pro naše firemní zákazníky.  

A uchazečům o zaměstnání hledáme pracovní prostředí a týmy, ve kterých nejlépe uplatní svůj potenciál a budou se cítit příjemně.  

Klient je pro nás středem pozornosti

Víme, že od nás očekává ty nejlepší služby. Abychom mohli naše služby neustále zlepšovat, potřebujeme znát názor klientů. Proto jsme je opět po roce požádali o zodpovězení pár otázek. Stejně jako loni nás zajímalo, jak vnímají naše služby i přístup svého mBlue HR Partnera, zda znají rozsah nabídky mBlue, požádali jsme o návrhy na zlepšení a v neposlední řadě jsme chtěli znát, jak je pravděpodobné, že by naše služby doporučili dále. 

Těší nás důvěra klientů, neboť hodnota Net Promoter Score (NPS), která vyjadřuje loajalitu, dosahuje opakovaně nadprůměrné hodnoty. Letos je NPS mBlue na úrovni +65. Čím je skóre vyšší, tím jsou klienti spokojenější a loajálnější. NPS s hodnotou nad +50 se považuje za špičkovou úroveň. Škála, na které se pohybuje výsledek, je -100 až +100.  

Čeho si klienti na mBlue nejvíce cení? 

Dalo by se říct, že všeho. Skutečně není žádná oblast, kde by převažovala nespokojenost. Ať už se jedná o vnímání mBlue jako spolehlivého partnera (95 %) , který si váží svých zákazníků (99 %) a v maximální možné míře přináší řešení a výsledky (90 %), tak rovněž oceňují přístup mBlue HR Partnera, zejména to, jak dostatečně komunikuje (95 %), je proaktivní, dodává kvalitní kandidáty (93 %), zajímá se a rozumí jejich potřebám (95 %)

Loni jsme obdrželi i několik konkrétních návrhů na změnu, kterými jsme se začali hned zabývat a podařilo se nám je i implementovat. I proto nás potěšilo, že klienti tyto změny zaznamenali a o 21 p.b. se tak zvýšil podíl klientů, kteří nemají žádný námět na zlepšení (75 %). Přesto nehodláme ustrnout, a i nadále budeme naplňovat naši vizi být externí HR Business partner první volby. 

Klientský průzkum jsme zařadili mezi pravidelné aktivity a budeme jej realizovat i v budoucnu. Každý názor, doporučení, pochvala či kritika, kterou se dozvíme, a rozhodně to nemusí být jen 1x ročně formou průzkumu, nám umožňuje naše služby zlepšovat. 

Děkujeme všem, kteří se s námi o zpětnou vazbu podělili. Pokud ještě nejste naším klientem, přijďte si nás vyzkoušet a sami posuďte, na jaké úrovni naše služby jsou. 

Mohlo by vás zajímat

Interim square

Obliba Interim recruiterů roste

Když se řekne Interim manager, první asociace bývá mylně spojována v České republice pouze s krizovým managementem. Skutečnost je ovšem taková, že v současnosti interim manažer bývá najímán do firmy mnohem častěji za…

24.09.2018
Celý článek

Pro firmy

Potřebujete lidi k Vám do firmy? Chcete optimalizovat Vaše HR procesy? Kontaktujte nás, ozveme se vám co nejdříve zpět.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů

Pro uchazeče

Hledáte lepší pracovní uplatnění? Chcete, abychom vám dali vědět, až se pro vás vhodná pozice otevře? Nahrajte nám, prosím, váš životopis.

Vložením CV souhlasíte se zpracováním osobních údajů