Interim Management

Pomůžeme vám zvládnout kapacitní krizi i raketový růst

banner web mBlue-Interim final

Interim Management pomáhá tam, kde došlo k nečekanému výpadku manažera z důvodu nemoci, mateřské dovolené nebo výpovědi. Využívá se také v případě dočasného projektu nebo krizového či změnového řízení, například při změně vlastníka nebo příliš rychlém růstu. Během 1 až 3 týdnů vám najdeme interim odborníka, který pomůže vyřešit aktuální situaci vaší společnosti.

  • Návrhová plocha 4

    100% garance

    Garantujeme, že se nám podaří ve spolupráci s vámi zajistit vhodného interim manažera či specialistu.

  • Návrhová plocha 3

    6 až 12 měsíců

    Interim zaměstnanec se v tomto období stává součástí vaší firmy a je fyzicky přítomen v dohodnutých dnech.

  • Návrhová plocha 2

    5 dnů až 3 týdny

    To je doba, během které se nám v průměru daří najít dočasného odborníka. IT kontraktory zajistíme již do 5 dnů.

Široký okruh špičkových specialistů neustále k dispozici

Interim Management je velmi specifická disciplína, která od kandidáta vyžaduje nadstandardní flexibilitu, schopnost rychle se zorientovat a obratem dosahovat výsledků.

Nábor IT kontraktorů, tzv. „IT Bodyshopping”,  je již standardní forma zajištění expertů na časově omezené projekty.  Abychom dokázali pružně reagovat, disponujeme vlastním portfoliem zkušených odborníků v naší databázi  a prověřených členů CAIM (Česká Asociace Interim Managementu). Díky tomu jsme schopni pro vás najít dočasného odborníka z oblasti IT již do 5 dnů, ze všech ostatních oborů maximálně do 3 týdnů.

Kvalifikovaný interim manažer převezme na dočasnou dobu přesně definovanou vedoucí nebo odbornou roli. Stane se součástí vaší společnosti a bude se v dohodnutých dnech osobně podílet na jejím chodu. Přítomnost interim manažera či IT kontraktora pomůže nejenom překonat náročné období, ale umožní vaší firmě obratem využít jeho know-how z podobných projektů, sektorů či situací.

 

Naši specialisté
na Interim Management
a IT Bodyshopping

Službu Interim Management mají v mBlue na starosti zkušení a na tuto konkrétní oblast specializovaní personalisté. Dokážou najít a oslovit vhodné kandidáty a včas je přivést do vaší firmy.

  • Moni square

    Mgr. Monika Mahovská

    Head of HR Partners

    Pracuji v mBlue od roku 2015, aktuálně jako Head of HR Partners. Se svým týmem se zaměřuji zejména na nábor rolí do středního a vyššího managementu pro klienty z oblasti výroby a služeb. Jsem velkým zastáncem systematického prohlubování odbornosti, v mBlue vedu projekt interního vzdělávání zaměstnanců a mBlue akademii pro nováčky.

  • Roman tyr kulata

    Ing. Roman Tyr

    Head of HR Partners

    Po dvou desítkách let v interním HR zúročuji své zkušenosti a zaměřuji se na rozvoj svého týmu v mBlue. Rád využívám své znalosti z oblasti FMCG, výroby nebo dopravy, kde jsem působil jako HR Business Partner. V mBlue jsem si ověřil, že jde propojit interní svět HR i s tím externím, protože v mBlue umíme firemním zákazníkům nacházet osobnosti, které pro ně budou největším přínosem a nejlépe zúročí svůj potenciál.

mBlue
reference

Přečtěte si, jak naši zákazníci hodnotí svou zkušenost se službou Interim Management.

  • kuncova novavax

    Eva Kuncová

    Finance and HR Director, NOVAVAX CZ a.s.

    V době našeho dynamického růstu jsme mBlue požádali o rychlé dodání manažerů pro projektovou spolupráci, tzv. Interim Managery, a to jak v technické oblasti, tak v HR, kvalitě nebo nákupu. Šlo o posily, které pomáhaly řídit rozšíření našeho výrobního závodu u Prahy. mBlue nám velmi rychle dodalo výborné odborníky, kteří své projekty úspěšně zvládli. Některým z nich jsme nakonec nabídli i trvalé zaměstnání. Jsme rádi, že nyní naše spolupráce s mBlue úspěšně pokračuje i v oblasti recruitmentu.

  • Radek Váňa

    Radek Váňa

    HR Director, Bobcat

    Milan Vondráček dokázal navázat velmi dobré vztahy s hiring managery naší společnosti a porozumět nejen profilům obsazovaných pozic, ale i specifickým požadavkům na osobnost kandidáta, tak aby kandidát dobře zapadl do konkrétního prostředí. Kontakty a zkušenosti, které Milan u nás ve společnosti získal, byť již jeho interim mise u nás skončila, využijeme nyní v klasickém dodavatelském vztahu, kdy Milan bude naším kontaktem na druhé straně v personální agentuře. Věříme, že znalost prostředí výrazně zkvalitní a zefektivní proces náboru zaměstnanců.

  • Petr Draxler

    Petr Draxler

    HR Director, Fortuna

    Veronika díky svým bohatým zkušenostem s náborem kvalifikovaných IT specialistů se rychle zorientovala v potřebách Fortuny a velice nám tak pomohla se zajištěním interim specialistů v době, kdy naše vlastní kapacita v této oblasti byla omezená.


Zavolejte naší obchodní ředitelce Tereze Kockové na 724 914 180

nebo nám na sebe nechte kontakt, my se vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů
38 Nákupčí Shutter

Kde jsem psali o Interim Management
a IT Bodyshoppingu?